Welcome to Sphynxlair! Connect with Sphynx owners & enthusiasts around the world!

Black or dirty teeth

LOZANATOR

Lairian
Hola de nuevo a todos!
Estoy un poco preocupado por que al recoger a Neko me di cuenta que tiene los dientes bastante oscuros, el ahora tiene 2 meses de edad y al preguntarle sobre este tema al criador me dijo que no me preocupase que al cambiar la dentadura de bebé por la dentadura de adulto entonces le saldrían blancos. Vosotros que pensáis? El solo come pienso seco de alta gama.
Perdonar que mi ingles es muy malo, utilizo google translate.
Saludos y muchas gracias!

Mews2much

V.I.P Lairian
V.I.P Lairian
Hello again everyone!
I'm a little concerned that the pick up Neko I realized that her teeth are quite dark, the now 2 months old and when asked about this issue to the breeder told me not to worry that changing the teeth of Babies © by adult teeth then it will go white. I thought you is? The only eats high-end dry feed.
Forgive my English is very bad, I use google translate.
Greetings and thank you very much!

Is the kitten only 2 months old now?
My 5 mont old sphynx has blackish brwnish baby teeth that are falling out.
Her adultteeth are coming in nie and white.

Es el gatito sólo 2 meses de edad ahora?
Mis 5 esfinge de edad Mont ha negruzco brwnish dientes de leche que se caiga.
Su adultteeth están llegando nie y blanco.

heather

V.I.P Lairian
V.I.P Lairian
That happened with my Sophie too. Her kitten teeth were black when I got her. Then the kitten teeth actually started to whiten within a month of having her. Now her kitten teeth are falling out and she has pearly white teeth growing in.

I asked Sophie's breeder and she assured me her new teeth would grow in white and they are. She told me it tends to happen with the Dame she came from.

Hope this translation is accurate:

Eso sucedió con mi Sophie también. Sus dientes del gatito eran negros cuando la conseguí. Entonces los dientes del gatito comenzaron realmente a blanquear dentro de un mes del tenerla. Ahora sus dientes del gatito están cayendo y ella tiene dientes blancos nacarados el crecer adentro. Pedí Sophie' el criador y ella de s me aseguraron que sus nuevos dientes crecerían en blanco y son. Ella me dijo que tiende a suceder con la dama que ella vino de.

LOZANATOR

Lairian
muchas gracias por las respuestas, me tranquiliza mucho leerlas. saludos!

heather

V.I.P Lairian
V.I.P Lairian
Anytime- glad to help especially since I had the same thing happen with my Sophie. Now she has pearly whites! I hope Neko is doing well.

En cualquier momento alegre ayudar especialmente puesto que hice que la misma cosa sucediera con mi Sophie. ¡Ahora ella tiene blancos nacarados! Espero que Neko esté haciendo bien. :BigSmile::ThumbsUp: