Welcome to the Sphynxlair community! A community dedicated to the Sphynx breed!

What's your favorite part to kiss?

Joined
Apr 2, 2010
Messages
2,078
Likes
1,622
Points
0
For some reason, I love kissing kitty's bellies. To me, there is nothing sweeter! :Wink: :Laugh:

What's your favorite part to kiss on a kitty? Yes, just realized my question sounds a bit odd, but I'm sure you understand what I mean!

:LOL: Have fun kissin'!
 
Joined
Apr 27, 2010
Messages
1,068
Likes
644
Points
0
Mine is Johnnys little whisker pad and along with that, I make sure I get a little piece of his nose. If he is asleep I will kiss him right on his lips of course getting the nose in too!

If i try to kiss his lips while he is awake, he slips me the tongue :Surprise:
 

klreese

V.I.P Lairian
V.I.P Lairian
Joined
Apr 26, 2010
Messages
1,029
Likes
713
Points
188
i knew exactly what you meant! and i knew exactly what i would say! :)

Bronxe- his cheeks! he has a very long face, and his cheeks kinda sink in a little but his skin is SO wrinkley right there.. and his skin is so soft.. thats my fave spot on him!
(Johnny's momma calls it the whisker pad- it sounds like the same spot! )

Bea- i love to kiss her side/belly area. her tummy is always so soft and she has such a pot belly, it's just my favorite!! :)

Winny- her forehead. She isn't a big kisser, and is still new to our family and timid... so far, her forehead is my fave spot
 

Gadzukz

V.I.P Lairian
V.I.P Lairian
Joined
Dec 2, 2009
Messages
1,753
Likes
1,196
Points
0
Neck! Gummi has a long neck, and I love to snuzzle up against her:Kiss:
 

susi794

Moderator
Staff member
Joined
Aug 23, 2009
Messages
13,505
Likes
12,546
Points
673
Lulu--on the lips--she freely gives kisses away and I love them....but I also like to kiss her shoulders and the side of her face as she is interfering with my using my keyboard on the computer.
Boo--on the top of his head between his ears
Moody--on his back right between his shoulder blades--he will sit there waiting for me to do it, then crane his neck back looking at me over his shoulders so his chin is facing up and wait for me to do it more. I love that so much!
Dulcinea--on her sides--she is very soft and silky and it feels good
Othie Marie--she gives me kisses on the lips
Habibi--lips, back, cheeks, head, --she is a constant kisser/slurper.

We give/get about a zillion of them a day!
 

marlene

V.I.P Lairian
V.I.P Lairian
Joined
May 14, 2010
Messages
1,985
Likes
1,848
Points
0
Love to kiss Pedda's belly and the real soft pads of flesh directly beside the base of her tail. Sometimes I lick her face too.
 
Joined
Mar 11, 2010
Messages
180
Likes
104
Points
51
aww guys, im so jealous lol i want a naked belly to kiss too, oh well someday. but when i was with my cat Mila I would kiss her nose and on her head :) my dad used to make fun of me "yeah yeah dont forget to kiss under her tail" lol...they didn't understand i wasn't afraid of germs, cuz i love her :)
 
Joined
Jun 27, 2010
Messages
537
Likes
263
Points
0
I love to kiss Alice's little feet! She has wrinkly feet! And her forheard, and her back when we cuddle. And her little cheeks. I just love to give her kisses.
 
Joined
Apr 2, 2010
Messages
2,078
Likes
1,622
Points
0
Aaawww, glad you guys understand! Thanks for sharing, sending big kisses to all your kitties!
 
Joined
Mar 2, 2010
Messages
292
Likes
356
Points
0
Awww great thread!

Douchen--> The top of his head or his neck, sometimes I bite his neck too, always gets the purrs going. He has a very poochey belly, so I nuzzle my face in his flabs till I cant breathe :p
Little Man --> His side or his thighs, as some of you know, he is extremely fuzzy, and there hair there is soft and slightly curled like a rex, so its really nice to kiss
Beebins--> Her lips, cant get enough, we are always making out! She is so bald and wrinkled on her face it feels so nice.
Hey, does anyone elses SX do this...?
Berlin has this horrible habit...she is incredibly affectionate, to the point of making you feel molested sometimes, she just goes crazy rubbing on my face, jumping on my shoulders, rubbing on my head, practically falling over with her enthusiasm, and while she is vigorously rubbing on my face (while purring so loud you can get a headache) she every so often BITES! continuing purring and rubbing, and then a bit of time passes and she bites again, she has gotten my eyesbrows, cheeks, chin and once my lip...that sucked cause she held on, while still rubbing, I had to pull the little twit off...and she was still all rubby! Nutty little cat, maybe she is starting to cycle and just wants some rough love. I tell myself its a bad habit and I have to have her stop but everytime she does it its just so damn funny, now the trick is to pay attention while she is ravaging your face so you can jump back when her mouth opens before she chomps down!!
 

kiennasmom

V.I.P Lairian
V.I.P Lairian
Joined
Mar 7, 2009
Messages
1,228
Likes
892
Points
0
I like either between the eyes and ears, or right on their nose. Or their chests...Okay, there's almost no place that I DON"T love to kiss them!!

And Bayleigh's got the cutest nose leather (I heard a breeder call it that once, not sure if that's really what it's called or not). Whenever I hear Kesha's "Your Love is My Drug", I change the ending to "I like your nose leather" instead of "I like your beard" :Dizzy: Yup, I'm a dork!!

I once saw a rubber stamp that said, "I kiss my cat on the lips".....I should've bought it when I had the chance. It's funny cuz it's true!! I'm not sure where I would've used the stamp though!
 
Joined
Apr 2, 2010
Messages
2,078
Likes
1,622
Points
0
Ohhhh, I love kissing my one girl on the lips too! Sounds strange to write, but it's so cute. Every night, when she looks up at me before bed, I give her a little kiss, which causes her to beg for more cuddles and love.

Kiennasmom-- Oh, you so should have bought that! I would love to have a bumper sticker that said "I kiss my cat on the lips" on my car....imagine the looks we would all get from people! :Hysterical: :LOL:

Shauntay---Although my girl isn't a sphynx, when she is really happy, she'll start licking my arm up and down, up and down, until it is nice and wet with kitty spit! Then, she'll bite my arm, usually it's gentle, but sometimes it hurts.....I wonder why they do this. Must be their way of showing us they love us enough to want to eat us! :Surprise:
 
Joined
Jan 16, 2010
Messages
5,191
Likes
2,853
Points
0
Mine is Johnnys little whisker pad and along with that, I make sure I get a little piece of his nose. If he is asleep I will kiss him right on his lips of course getting the nose in too!

If i try to kiss his lips while he is awake, he slips me the tongue :Surprise:
:LOL::Hysterical::LOL:
Too funny!!!


I like to kiss Snuffie on her belly and on her neck and on her cheek bones! She always nuzzles up against me and if I kiss her on the mouth when she is awake she tries to slip me the tongue too!!! haha
 
Joined
Jun 13, 2009
Messages
273
Likes
115
Points
0
mmmmm yummy cat lips! I kiss my boys on the lips, the nose and on the belly. But the belly I refer to it as the boobs! I love kissing Skinny's and Pbinky's boobs!
Yes I know, I need help :Hysterical:
 

klreese

V.I.P Lairian
V.I.P Lairian
Joined
Apr 26, 2010
Messages
1,029
Likes
713
Points
188
shaunty- my girl, Bea bites when being pet. mostly she does it to my finacee. She does it to me sometimes.. but she REALLY gets him. so badly, that sometimes he'll YELL "OUCH BEA" lol. last night she got him good in the belly LOL. if you're petting her stop, she'll bite you so you keep petting her!

bronx-e will start licking you.. and it HURTS!!!

winny will just go to sleep when you stop petting her
 

susi794

Moderator
Staff member
Joined
Aug 23, 2009
Messages
13,505
Likes
12,546
Points
673
Mine get a little rambunctious sometimes too--but thankfully no chomping down bites...:Surprise:
 
Joined
Oct 11, 2009
Messages
287
Likes
158
Points
61
I like to kiss haji right on his cheek pad where the whiskers should be!
Yeah, it's pretty close to kissing him on the lips!
 
Joined
Apr 3, 2010
Messages
1,307
Likes
888
Points
0
Gable - The top of head between his ears, his wrinkly face and when he is curled up in a kitty ball next to me, I love to kiss his back!

Amaryllis - She is sooooo soft. I love to kiss her tummy and nuzzle up against her when she lays with me and feel her soft skin next to my face.

These cats are just so kissable! I think my favourite is when they give me kisses. Well, most of the time. Amaryllis has a super grit sandpaper tongue and likes to lick my eyelid when I am sleeping. Ouch!!! :LOL::LOL:
 
Joined
Apr 27, 2010
Messages
1,068
Likes
644
Points
0
Gable - The top of head between his ears, his wrinkly face and when he is curled up in a kitty ball next to me, I love to kiss his back!

Amaryllis - She is sooooo soft. I love to kiss her tummy and nuzzle up against her when she lays with me and feel her soft skin next to my face.

These cats are just so kissable! I think my favourite is when they give me kisses. Well, most of the time. Amaryllis has a super grit sandpaper tongue and likes to lick my eyelid when I am sleeping. Ouch!!! :LOL::LOL:
Speaking of them kissing us....
This is my boy being excited that he has my attention tonight!
 

Attachments

Joined
Jan 10, 2010
Messages
267
Likes
163
Points
91
Mooshy (aka Chip) I kiss his belly and Butt (aka Dale) we kiss each other on the lips but I love his perfectly shapes behind......I can't help myself!!!!
 
Joined
Apr 2, 2010
Messages
2,078
Likes
1,622
Points
0
Oh my gosh, I was at Target today, and in the pet section, saw this pink little pet shirt that said, "Free Kisses" with lips all over it! It was the cutest little thing!!!! I would have totally bought it if I actually had a kitty or Sphynx who would wear it. That shirt just made me think of this thread! :Kissed:
 

Candys

V.I.P Lairian
V.I.P Lairian
Joined
Jun 9, 2010
Messages
1,703
Likes
1,261
Points
238
I LOVE THIS QUESTION! #1 is the whisker pad #2 is top of the head #3 belly #4 feet.:Kiss::Kissed:
 
Top